سلام . قيمت ها چرا نزديك به قيمت آك هارده ؟
نوي اين هارد 64 مگ بافرش 72 تومنه .
40 بود من جفتشم ميخام.
در ضمن هارد خالي ميخام .
هزينه ارسال هم با من .
خاستي بفروشي با اين آيدي تماس بگيرpc_hex
سلامبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط pc_hex برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اطلاعات رو كه مفتي نميريزن عزيزم
هر گيگ 20 تومن هم كه بخواي اطلاعت رو حساب بكني همون 40 تومن ميشه. اطلاعات هم نميخواي خب منم مجبورت نكردم كه بخواي!
هر دو هارد فروخته شدن و موفق باشيد. هر وقت هم كه هارد يك ترابايت 40 تومن خواستين بفروشين به من حتما اطلاع بدين.
چو ویران شود آباد گردد
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks